Çok geçmiş olsun ilk gebeliğiniz miydi? Ben de ilk bebeğimi kaybettim 11. Haftada. Kürtaj oldum sonra içeride parça kalmış dediler ikinci kere kürtaj oldum. Ne hissettiğinizi çok iyi anlıyorum birebir aynı duyguları yaşadım kendimi suçladım ama bizim elimizde olan hiç bir şey yok emin olun… Pıhtılaşma testi verdim 3 genim bozuk çıktı bidahaki gebelikte iğne ve ilaç kullanacaksın dediler. Ben o iğneleri kendime vurmak için çok büyük bi istek ve heyecanla bekledim, kimse canının acımasını istemez ama ben büyük bir umutla o günleri bekledim.
Kürtajdan 3 ay sonra elhamdülillah tekrar gebe kaldım her gün kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum sağlıklı ilerliyor çok şükür şuan.
Sizde tekrar gebe kalacaksınız hiç umutsuzluğa kapılmayın yaşadığımız şey çok travmatik ama kimse böyle olsun istemezdi, engelleyebilecek olsaydık engellerdik ama ona muktedir değiliz.. Ben ilk bebeğimi unutamadım hala ultrason fotoğrafları her şeyi duruyor her zamanda duracak, ama rabbim böylesini hayırlı görmüş böyle oldu.. Onu içimde farklı bir yere kaldırıp yeni bebeğimle mutlu olmayı öğrendim, siz de yeniden gebe kaldığınızda acınız geçmeyecek ama teselliniz olacak, yeni umut yeni sevinç yeni heyecan, gökkuşağı bebek🌈(anlamına googledan bakabilirsin)
Gökkuşağı bebekleri annelerinin arasına hoşgeldin❤️🌈❤️🩹