Kızlarr ben elendim normalde 19 şubatta doğumum vardı fakat su azlığı vardı üst üste acile gitmeler vs derken en son 16sında gittim acile nst üstüne nst serum vs derken sancı birden 60 a vurdu geldiler gittiler acil sezeryan dediler kabul mu tabikide kabul dedim oğlum susuz kalmış içerde ha 3 gün sonra ha 3 gün önce beni aldılar servise sonda nst derken bele ağrı vurmaya başladı dedim ölüyorum ben tabi bu sırada 24 yaşındayım ama dediler bağlayalım mı tüplerini dedim bağlayın 3 tane sezeryan yeter dedim eşimden imza vs derken beni aldılar ameliyata belden 4 5 iğne uyuştum zaten başladılar doktorlar ben kafamı oynatmayım dedim hemşireler diyor maşallah anne ne güzel soru sormuyor aa bebek sesi ingaa ağlamaya başladım doktor dedi maşşallah bebek yıkanmış da gelmiş tertemiz birden gözümün önünde bişeyler çıktı nefesim daraldı dedim ben gidiyorum oğlumu yanağıma getirdiler dedim yaşıyorum ben 17.42 doğum saati dediler şükürler olsun allahım dedim herşey bitti titreye titreye çıktım odaya bi kaç saat titredim ama hiç yatmadım hep gezdim gazımı çıkardım ki beni hemen salsınlar salı akşamı 12 ye geliyordu hadi gidebilirsin dediler aldım bebemi geldim evime 😍😍 allahım anne olmak isteyen herkesin bilinçli anneler tabiki kucağını doldursun 🙏🙏🙏