sendekimsinnn Kızlar ben normalde saat 10 da 2 idrarla yapıyorum ama bugün unuttum sabah yedim içtim sonra aklıma geldi şimdi nasıl yapacağım ben bu testi kaç saat sonra yapayım
kumsal__ sendekimsinnn bana içmeyi vb 2saat önceden kes asıl güzel sonucu öğleden sonra herhangi saatta alırsın dediler bende bu sebepten 4gibi testi yapıyorum canım
ppmerlina sendekimsinnn 3′te yapabilirsin. Laboquick var bende öyle yazıyor ama sıvı alımını kes artık
sutlukahve_ sendekimsinnn en iyi sonuç öğleden sonraki testte çıkıyormuş ben o yüzden saat 3 gibi yapıyorum
sendekimsinnn ppmerlina evet sıvı alımını kestim bide sık sık idraramı çıkayım burda saat şuan 10 buçuk yurtdışındayım ben 1 gibi yapsam olurmu
sendekimsinnn deletedmom43191 ama hani sıvı alımını fln kes diyolar ya bende sabah içtim su fln nasıl olcak öyle test doğru gösterirmi bide bugğn büyük ihtimal yumurtlama günümdü hesaplamama göre ama sıvı alımı test sonucunu yanıltırmı bilmiyorum
ppmerlina sendekimsinnn sen o zaman 2-2.30 gibi yap kuşum. Bendekinde 11-15… diye devam ediyor araya 4 saat koymuş yani
sutlukahve_ sendekimsinnn testten 2 saat önce kesmen gerek mesela 12 de kestim saat 2 de yapabilirsin
sutlukahve_ sendekimsinnn evet canım tabiki alıyorum 2 saat önceden kesmen yeterli mesele 12-1 gibi kesiyorum sıvı tuketmiyorum o saatten sonra saat 3 olunca da test yapıyorum
sendekimsinnn sutlukahve_ haa bende daha doğru sonuç alayım diye testi geçte yapsam yaptığım saate kadar sıvı almıyodum
kumsal__ sendekimsinnn çıktığım oluyo o şekilde ozaman süreyi biraz daha uzatıyorum canım 4se 4.bucuk yada beşe doğru yapıyorum canim
sutlukahve_ Mervesp ben bu testi hiç sevmiyorum ya ama yumurtlama olmuş gibi görünmüyor bı kere bende kullandım bunu nefret ettim o testten