SudeNazz9 Arkadaslar, sabah uyandım yüzümün her yerinde kücük kırmızı benekler kaplamıs 21. Haftamdayım, böyle birsey yasayan veya bilgisi olan var mı??? Çok șașırdım😕🫤
Deleted33000 SudeNazz9 bı bilgim yok canım ama inşallah bilen biri çıkar üstte kalsın diye yazıyorum 🥰🥰
ErsBegAs Canım bende de oldu 2 gün sonra geçti saf su ile yıkadım ve yüzüme bir şey sürmedim alerjikti.. hipolerjenik bebek sabunları ile yıkamaya başladım yüzümü
ysee SudeNazz9 yani 16. Haftamdayım şuan yediğim bişey dokunmuş olabilir diye düşündüm, iki üç gün sonra geçti 3 gün sürmedi bile Sıcak su falann kullanınca daha da artıyor bu arada onada dikkat edin isterseniz
ErsBegAs SudeNazz9 bebişlerin kullandığı dalin veya unibaby var ya onlar 😍 ben dalin orman meyveli olandan kullanıyorum elimi de yüzümü de yıkamaya
aisenuraksu ErsBegAs bugün şeker yükleme yaptırdım. Eve geldiğim de benim de yüzümün bir çok yerinde böyle kırmızı noktalar vardı. İçtiğim glikoz surubundan mi acaba
Nilayy95 SudeNazz9 Bir şeye alerjiniz olabilir mi acaba ? Her zaman yediğinizden farklı bir şey yediniz mi?
Yamanebruu SudeNazz9 Bendede oluyo peteşi diye geciuo nezamanlar cikiyo sende, benimki midem cok bulandiği zamanlar öksuruk tutunca kendimi sıkarsam cikiyo iki güne geçiyo