sutlukahve_ 29 Aralık 😔 bu ay ilk defa böyle bi gecikme yaşadım defalarca test verdim erken gebelikler silik çıktı, beta hcg negatif. Arada verdiğim bi kan 2.0 yükseldi artar diye bekledik sonra tekrar düştü. En son 2 gün önce tekrar gittim ultrason ile bakıldı kese falan görünmüyor gebelik yok dedi. 21 gündür gecikmedeyim hala olmadım. Daha öncede denemedim ovulasyon testlerini, artık bu ay bi denemek istiyorum. 7 aylık bi süreç en azından bilinçli hareket edelim istedim