Merhaba anneler ♥️
Ben 37 haftalık gebeyim dün bel tutulması gibi belimin sağ tarafına bir ağrı girdi ne yürüyebiliyorum ne de yatabiliyorum sağ bacağıma vuruyor son günler olduğu için de ilaç kullanamıyorum daha önce yaşayan var mı neler yaptınız veya doğum belirtisi olabilir mi 🥹