babyylve_ Kızlar bugün pik gördüm yumurtlama 20 inci günde oldu normalde 13.15 arası olur tutma ihtimali düşüyor diye biliyorum geç yumurtlama da bilgisi olan yazabilir mi
sutlukahve_ babyylve_ yumurtlama olan her zaman gebelik ihtimali vardır yani adete yakın yada adet bitimi fark etmez bende mesela geç döllenme yasadim adete yakın hamile kaldım çünkü yumurtlamam o zaman olmuş inşallah sende kalırsın