Alpingo2 Kizlar selam Acilde ultrason ile bakiyorlar mi dun geceden beri hafif kanamam var yani sadece tuvalete gittigimde geliyor 8 haftalık hamileyim
Pollymomy Alpingo2 hemen acile gidin. Ultrason yoksa bile ilk mudahaleyi yaparlar. Progestan iğne ve fitil verirler. Ben yaşadım. Elimde vardı hemen göbekten iğnemi vurdum ve 2 fitil attım. Sonrasında acile gittim. Ertesi güne kanama geçti. Ama kanama Alanı bir süre sonra kapanıyor. Önlem alınmasi lazım mutlaka.
21Berra21 Alpingo2 çok normal bir süreçtir bazen olabiliyor bende kizimdayken lekeleme görüyordum doktoruma göründüm progestan hapını fitil olarak kullanıyordum bol dinleniyordum geciyordu sizde öyle yapin
Minik1Civciv Alpingo2 benimde oldu canım kırmızı hem de çok korkmuştum. Ama ne kesede ne bebekte bir şey vardı şükürler olsun kanama alanı da yoktu vücut pis kanı atmış olabilir iyi düşün ama ihmal etme git derim Her ihtimale karşı progestan kullandım fitil olarak sabah akşam
Fatnur38 Bende 6 haftalık hamileyim benmde kanamam var dün gttm hastaneye kanama alanı var dedi doktor progestan fitil sabah akşam kullanıyorum ama sanki onu kullanonca kanama daha fazla oluyo gibime geliyo bilmiyorm napcam
merveaslannn Fatnur38 ay aynısını yaşıyoruz bana hap olarak verdi dün öğle içtiğimden beri yürüdükçe kan geliyor yerime yapıştım sabahtan beri kalkmıyorum ped taktım o derece
Fatnur38 merveaslannn ya okadar değil benm ama arada geliyo biz napcaz ya bilmiyorm inşallah bebegim iyidir tek içimi rahatlatan şey ağrım yok senin varmı Canm
merveaslannn Fatnur38 arada bi sızı oluyor. Bende kese var bebek yok daha. Hemen hemen 7 haftalık olduk ama kanama beni korkutuyor
Fatnur38 merveaslannn farklı bir doktora da gtseydin ben dün gttim 6hafta 1 günlük kalbini felan duydum ama işte kanama alanı var dedi ondan 3 gun önce devlete gttim 5 haftalık dedi ve sadce kese gördü kanama alaninvs yok demişti ikinci bir göz herzaman iyidir Canm belki geç dollenmedir sat a göre bnm 7 haftalık ama bebiş 6 haftalık mesela geç dollenmis
merveaslannn Fatnur38 Bir gün arayla farklı acil doktorları baktı ikisi de bebek göremedi kese çok küçük dedi eşim evde değil gelince gideriz belki
Nilayy95 Alpingo2 ilk gebeliğimde yaşadım kese arkası kanamam vardı ama doktora gitmeniz gerekiyor önlem alabilmesi için. İnş. geçer
Fatnur38 minigim__1 devlete gttigimde 5 haftalık ve yolksac in gördü progestan i verdi 3 gün sonra yani dün de özele gttim 6 haftalikmis ve bebeği gördü kalbini duyduk fitile devam et dedi valla bebekle alakası yok Canm bence sen söyledin mi kanaman olduğunu verirler normalde