Sonunda 37.haftamda çanta hazırlığımı bitirebildim 😂 Doğum şeklim belli değil bebiş ters olduğu için ama ben her ihtimale karşı ikisine de hazırlandım. Sezeryande 48 saat, normalde 24 saat yatırıyorlarmış. Eksik gördüğünüz bişey varsa öneri alabilirim 💕
Ebeye verilecekler;
1 zıbın
1 Alt üst patikli, eldivenli takım, şapka
Tomurcuk battaniye
2 Bez, Bebek silme pamuğu, ıslak mendil
Hastanede bebek için;
2 Alt üst zıbın takımı
1 Tane 10lu hastane çıkışı
1 Tane 5li takım, 1 Tulum ve şapkası
3 çorap
Yün battaniye
2 ağız silme mendili, 1 omuz mendili
15 bez, Bebek temizleme pamuğu
Sudocrem
Emzik, Biberon, Vitamin şırıngası
Anne için;
2 Pijama takımı
1 Lohusa takımı
1 Kaplı emzirme atleti, 1 normal atlet
2 Hamile kilotu, 1 normal kilot
3 Çorap, Terlik
2 Tülbent, 1 Şifon tülbent
Lansinoh göğüs ucu kremi
Süt sağma makinesi, Göğüs pedi
8li Külot bez (sezeryande canped daha çok öneriliyor)
Ekstra sırt çantası yapmayı da düşünüyorum;
Islak mendil, Kağıt havlu
Süt için rezene, komposto, gaz için kahve
Diş fırçası, macunu, nemlendirici krem, parfüm
Çıkabilecek kirliler için poşet
Hırka yada yelek
Tarak