Gizemsuu Selam kızlar 21 haftalık gebe olan var mı haziran sonu doğum olacak Allah’ın izniyle detaylı ultrason yaptıran hareket hissediyor musunuz 🥹🐥ben henüz hiç bir şey hissetmiyorum
Aydur_4242 Gizemsuu bende 21 haftaligim detaylı ultrason yaptırdım 20 haftalikken benim ikinci gebeligim hissetmeye 19 haftalikken başladım şuan hissediyorum hareketlerini falan
Mftt Gizemsuu 21+2 haftadayım canım daha detaylı ultrason yapmadım 4 martta randevum bende halen bişey hissetmiyorum ya 💕
Atlassmomy Gizemsuu Bende 21+2 de detaylı usg yaptırdım çok şükür herşey yolunda bugün 21+6 olduk detaylıdan sonra hareketlerini daha çok hissetmeye başladımm.🩵
Shnkh Gizemsuu ben 22+5 oldum başta ben de pek bişey anlamıyordum şimdi hareketleri kendini belli edyr
Binnur123 Merhabalar bende 24. Haftadayım detaylı ultrasını 21+2 de yaptırdım. Detaylı yaptırana kadar bende hissetmiyordum sonra hissetmeye başladım kişiden kişiye değişiyor kimi 18 haftada hissediyor kimi 20 de ilerleyen haftalarda daha güzel ve düzenli hissediyorsun zaten
patili_kiz90 19.haftamın başında hissettim sonra devamı geldi ama düzensiz hareketler tabi. Özellikle sabahları hissettirdi kendini.
Slhls Gizemsuu ben de 21+4 oldum her gün hissediyorum her gün takip ediyorum dışarıdan da belli oluyor, kimisi erken kimisi geç fark ediyor biraz vücut yapısıyla alakalı herhalde bir de bizim bebe erkek, erkek bebekler daha hareketli olur
defnevedoruk Gizemsuu merhaba 21+2 detaylıyı bu hafta yaptıracağım, hareketleri de 16+4ten beri hissediyorum artık dışarıdan da görünüyor ama benim ikinci gebeliğim💕
Nilayy95 Gizemsuu merhaba ben 21.haftamın içindeyim. Detaylı ultrasonu yaptırdım . Temiz çıktı şükür ama perinatalog 38. haftada bebeğim şekerden dolayı riski girmeden alınmasını söyledi. Normal son doğum tarihim normalde 13 temmuz görünüyordu. Benim ikinci gebeliğim olduğu için biraz erken hissettim sanırım. Benimki sabahları ve geceleri vuruyor. Eşim eliyle hissediyor. Ama panik yapmayın 24.haftaya kadar hissetmemeniz normal :)
Gizemsuu Benim bebeğim de erkek ama hala hissetmiyorum bende haftaya cuma detaylı ultrason yaptıracağım heyecanlıyım dualarınızı bekliyorum 🩷
Ebrarkahraman Gizemsuu ben 23+0 hareketleri 21 gibi hissettim aşırı yani şimdi de hiç durmuyor ben haziran başı dr öyle dedi heyecanlıyım yaz anneliği nasıl olur bilmem ilk doğumum ocaktı