Sima789 selin hoca normal doğum yanlısıydı ama durum neyi gerektirirse ona göre gerçekleştiririz demişti. Benimde çok sancım oldu açılmam yoktu gecenin 12sinde hastaneye gittik. Doktoru aradık dedim ben dayanamıyorum sezeryan oalcağım vs vs…
Hemen geldi son bir kez daha sordu emin misiniz normall doğum yapalım biraz daha bekleyip demişti ama ben sancıya dayanamadığım için sezeryan oldum. Allah razı olsun çok destek çiydi. Belime iğne yapılırken ellerimi tuttu rahatlattı. Ebe konusunda öyle bir şey duymadım ben. Zaten hastaneye gidince hemen Bi ebe geldi yanıma o da çok yardımcı oldu üzerimi değiştirmeme vs. Yine moral verdi konuştu falan ebe. Bebek doğunca bezini kıyafetini falan hep ebe değiştirdi. Eşimne ikimizin yanında kimse yoktu Sağ olsun her şeyde yardımcı oldular doktorum olsun ebeler hemşireler olsun çok ilgililerdi. 2 gece kaldım hastane de. Her şeyiyle güzeldi. O yüzden yine selin hocaya gidiyorum.
Eşini ameliyathaneye almadılar ama bizim de öyle Bi isteğiniz olmamıştı zaten.
Birde ameliyathanede bayağı çalışan vardı hatta başımda biri bekledi ameliyat bitene kadar görevi neydi bilmiyorum ama o bile konuşmasıyla bana destek olmaya çalıştı. Ya çok detay var fazla uzun yazmak istemedim. Genel olarak ilgi alaka çok iyiydi en başından sonuna kadar.