visnelibrownie Doğumla ilgili hala tık olmayan anneler durumlar neler ağrı sızı sancılar ne durumda ben çok sıkıldım gelsin artık 🙄
Mrvesrkn visnelibrownie siz gene iyisiniz kızlar ben 40+5 iz yok gelen giden benm hanfendi de gelmeyi düşünmüyo daha 2 santim açıklıkla dolaşıyoz
Haticealasahin visnelibrownie 39+0 5 gun var kontrole de hersey normal bekliycez diyor doktor ama bi an once gelsinler 🙄🙄
Elifumtt 38.haftalık oldum ama kasılmalarım , bacak ve geceleri sırt ağrımdan başka bir belirti yok 🙄 beklemedeyiz kücük hanımefendinin keyfine kaldıkk , gelsinn bir an önce hayırlısyla sağlıklaa bebişlerimizz ☺️
Fatmanaz Coolmom ben korkmaya başladım kendi sancım YÖK sezeryana dönmesin normal Doğum bekliyoruz ama sanki değişecek gibi duruyor ya 39+4
worin Coolmom aynı gündeyiz ve aynı durumdayız, kanala giren bebek nasıl tekrar çıkar anlam veremiyorummmm:(
Coolmom Fatmanaz bizde normal bekliyoruz gidişat onu gösteriyodu ama inşallah sezeryana dönmeyiz bu gidişle ama işte hayırlısı olsun demekten başka bişey yapamıyoruz
Yagmur0256 39+0 günlük hamileyim nasipse haftaya sezeryan olacam ama günümü belirlemedim doktor bana bıraktı. Açıkçası korkuyorum 😐
Aynuradymn Yagmur0256 olabilecigim ilk gun olurdum herhalde ole bi durumda :) hakkinizda hayirlisi olsun ins saglikla alin kucaginiza
Busra16 Bizim de 38 hafta bitti kıpır kıpır bir çalışmalar var sanki ama hayırlısı yarın ilk defa çatı muanesi olucam inşallah açılmam vardır çünkü sağ kalça kemiğim ne zamandır ağrıyor yürürken özellikle.☺️
Nagos visnelibrownie yarin kontrolüm var sanırım sezeryan llucam 😔 ikisinden de çok korkuyorum ama bir an önce oğluma kavuşmak istiyorum
Coolmom Doğumu başlatmak için bişeylermi yapmak gerek acaba🤔🙄🤭 hem bi an önce kavuşalım istiyorum , hemde aynı bedende kalsın istiyorum annelik böyle bişeymiş
visnelibrownie Coolmom sorma aynı duygular içerisindeyim canım bende şimdi daha mı iyi acaba gene benim çocuğum ama ağlaması yok zorlaması yok alt değiştirmesi emzirmesi yok burdan mı sevsem diyorum 😂😂 bi yandan da gelsin diyorum hayırlısıyla