Kızlar burda çok başlık açılıyor Nisan ile ilgili, kısaca bilgilendirmek istiyorum bilmeyenler için.
Nisan dediğimiz şey mukus tıkacidir, yani bu tikac tek seferde gelir ve mukus açılmış olur, bazen buraya kanama şeklinde devam ettiğini söyleyen anneler var, o Nisan değildir arkadaşlar bildiğiniz kanamadir, öyle bir durum ile karsilasirsaniz hemen hastaneye gidin. Nisan tek seferlik akan genelde pembe veya kahverengi akıntıya denir ama herkeste farklılık gösterir kiminin şeffaf veya sarı olabilir. Kıvam olarakta herkeste farklılık gösterir kiminin sıvı, kiminin katı, hatta kiminin top şeklinde çıkabilir. İnşallah bu postu bilmeyen hamileler okur ve faydası olur.
Herkese kolay doğum ve sağlıklı evlat diliyorum🌸