Arassinci Kızlar 15 haftadayım 14.00 te randevum var dualarınızı bekliyorum❤️Bi oğlum var bide kız olursa tadından yenmez 🤗 tabii ki öncelikle sağlık tüm bebeklere..
Aytac_Guven Arassinci bende Rabbim nasıp ederse kız istiyorum tabii kı sağlıklı olması önemli darısı bana 10haftayı geride bıraktık çok sukur