1Merling Ssdg bende aynıyım ne yapsam olmuyor yine şimdiki halime dönüyorum o yüzden diyorum bi psikoloğa mı gitsem
gamze_gs88 1Merling Böyle bir dert yok aslında sen kendi içinde büyütüyorsun insanlar nankör ne yazıkki lütfen kendine gel çünkü üzülen sen olursun
1Merling gamze_gs88 zaten üzülüyorum şuan bile annemgildeyim enerjik olmam gerek durağanlaştım mutsuzum gibi geliyor 🤦♀️