esinyloz Çok acısız bi işlem gerçekleşti çok şükür 2. Aşılamam bu . lakin tuvalet sorunu yaşıyorum ve deli gibi ağrım var sizce normal mi
Akseec Ne gibi bi zorlanma canim idrarinimi zor yapiyorsun? Sakın ıkınma su donemde ilk gunler cok onemli kendi gelirse yap bittigi yerde kalk. Bende cuma oldum asilamami bi sorun yasamadim ilaclarini duzenli kullan tedirgin olma gececektir