Bornin2025 Doktorumdan memnunum özel gibi her seyini anlatiyor,ne sorsan azarlamadan cevap veriyor çok güzel ilgileniyor, Allah ondan razi olsun onun gibilerin sayisini arttirsin.Duyduguma göre ebelerde iyiymis.Bir gelip muayene olun kararinizi verin😊