Merhabalar kızlar. 10 haftalıkken kanamam oldu doktor kalkma yerinden demişti ama işe yaramadı kanama devam etti ve düşük yaptım. Bütün araştırmalar yapıldı sonuçlar temiz çıktı. Şimdi 4 ay sonra tekrar hamileyim ve pazartesi doktora gideceğim. Tekrar yat yerinden kalkma vs. Diyorlar mı ? Yaşayan var mı ?