Balbebek012 etkafa kesin gel gelmezsen pişman olursun bak gelince de keşke daha önce gelseydim dersin🥰
Hmdylvc agustosboceklerim2 nasıl da özledim bandirmayi, Üniversite öğrencisiydim orda. 6 yıl yaşadım. 2015 te ayrıldım ordan nasıl değişmiştir kim bilir.