Elifcelk Birebir aynıyız sizinkilere ek olarak Ada Çayı, Ahududu yaprağı Çayı tüketiyorum, merdiven çıkıyorum 2 li… 39+1 de gittiğimizde bebeğin sana göre büyük dedi, hafif sancılarım var diye alttan muayene etti ve akşamına nişanım geldi. 2.5 3 cm açılmam varmış. Nişan gelince bi mutlu oldum ama 3. Gündeyim hiçbir belirti yok.