Novella Bebeğimin son eksikleri kaldı. Şampuan, losyon ve pişik kremi alacağım. Ecowell i öneren birkaç arkadaşım var. Tabi başka iyi markalar da var ama özellikle ecowell kullananların düşüncelerini merak ediyorum. Memnun musunuz?
Hellobeybii Novella üstttte kalsınnn :)) bende merak ediyorum birkaç yerde gördüm tavsiyeleri, çoğu ürünü doğal içerikliymiş inceledim
Novella Hellobeybii Evet arkadaşlarım çok memnun. Hatta birinin kızında egzama var ona rağmen iyi geldi falan dedi. Eksikleri tamamlamam lazım artık ben de çoğunluğun fikrini almak istedim.🥰
Sermingms Bende doğdu doğalı ecowel kullandım çok memnunum kızım 2.5 yaşında gebeyim bu bebeğime de ecowelden devam bi ara fiyatından dolayı siveno deneyim dedim hiç memnun kalmadım tekrar ecowele döndüm
hamcokelek33 İncia göğüs ucu kremi aldım, içeriği vs hoşuma gitti. Yenidoğan setini de araştırdım içeriği tertemiz onu alacağım🥹
Hsny_6 Ben de şampuan ve losyon aldım ama yorumlara baktım egzama tarzı şeyler olmuş hep bebeklerde ancak temiz içerik bir şeyler bulmak zor :/ araştırıyorum hala arkadaşım incia önerdi
Zeynep9120 Novella ben çok memnun kaldm kızımın kafasına egzama kasntı yaptı hepsi ( mustela dahil ) bnu kullandıgımzdan beri şikayetlerimz gecti saçlarıda maşalah çok uzadı güzel beslendi tavsiye ederm smdi yenidoğan bebeğimede bundan kullanmayı dusunuyorm
Melikeakkc Novella memnun kalanda var ama ben memnun kalmadım çocuğumun saçı tıiftik tiftik oldu saçı birbirine girmişte açılmıyor gibi saçak gibi mi desem. Erkek çocuğu. Bi şişe bitince daha almadım ama içerik temiz.
Gamze_2434 Bende şampuan arasında çok kaldım ecowel öneren de var ilk çocuğun da sebamed kullandım memnundum aslında bu sefer mustela denemeyi düşünüyorum bakalım
miroscumm Novella benim kızım keldi 1 yaş akdar sadece tepesinde azıcık saç vardı 1 yaştan donra ecowell e gectim suan 2 yaşında sacları omuzlarında ben şampuanın etkisi olduğunu düşünüyorum ayrıca ipek gibi yumuşacık oluyor çok memnunum
Mickeylover Novella ecowell temiz içerikli ben içerik inceleyip paylaşıyorum. Ama önerim bioderma özellikle egzamaya yatkın oluyor bebekler dermatolog arkadaşım ve çocuk doktorlarıyla çok götüştüm bu konuda. Egzama önlemede en iyisi. Mustela da doktorlar tarafından çok önerilen bir marka, onun da atopik ciltlere serisi var oldukça iyi.