Zlmm 39+3 üm lavaboda peçeteye akıntıya karışık 1 damla kan geldi tekrar sildiğimde sadece akıntı gelmeye devam etti. Kan miktarı baya azdı nişan olabilir mi ilk gebeliğim tecrübesizim 🥲
Zlmm crazyymom baya azdı ama bide burda nişanın silme gibi geldiğini okumuştum benimki normal kandı. Devamı gelir mi acaba yoksa nişan bu kadar az olabilir mi
crazyymom Zlmm herkesin farklı yapıda oluyor artık gelmez Nisan tek seferliktir sadece hazır olun bugünden sonra her an doğum başlayabilir sağlıkla gelsin 🌸
Mervepoyrazzz Zlmm bence gelen nişandır eğer kan gelmeye devam ederse hastaneye git. Nişan dediğimiz şey akıntıyla birlikte bi kaç damla kandır
Zlmm deletedmom43191 bende olabilir diye düşündüm miktarı çok azdı ve devamı gelmedi. Arkadaşlar da nişanın zaten az bir kan olduğunu yazmışlar. Şimdi sancıların gelmesini bekliycem artık
Cansu344 Zlmm akıntı fazlamıydı peki normalden aynısı şimdi oldu sanırım nişan bende bekliyorum az kan geldi iç çamaşırıma akıntı ama yoğun sonrasında peçeteyle baktım gene aynı yoğun ve hafit kan var 😁 bende 39+6 yım
Zlmm Girlmama nişan geldikten sonra sancı gelmesini beklemek gerekmiyor mu. Bugün doktor yok hastanede ağrılarım da çok çok hafif. Yarına kadar beklerim diye düşünüyorum
Zlmm Cansu344 akıntım genel olarak fazla geliyor son birkaç gündür. Bugün de işte çok az kanlı Geldi Ama cidden kan azdı yani bir damla kadar. Sonra tamamen normal akıntıya döndü. Sizde kan gelmeye devam ediyor mu
Girlmama Zlmm nişan değilse napıcaksınız doktorunuzu ararsanız sizinle ilgilenecektir çünkü nişan kanla karışık pembemsi ya da daha açık renkli mukustur ve tıpa görevi görüyor az olacağını sanmıyorum siz 1 damla kan diyorsunuz bir çok sebebi olabilir bunun
Cansu344 Zlmm benim de ilk defa bugün fazla geldi kan vardı sonra aynı zamanda tekrar kan vardı az az saat 2 de geldi zaten tekrar bakıp söylerim