Seherdurkenn Kızlar bn 8+3 gaftalık hamıleyım mıde bulandı kusma hıc bı belırtım yok normal mı benım gıbı olan var mı lütfen yazın korkuyorum cumku
Gokturkmom_ Seherdurkenn 6.hafta başlamıştı 14e kadar falan sürmüştü.Sonrasında çok aç kalırsam mide bulantısı yaşıyordum.
deletedmom43191 Seherdurkenn 3 gebeligimde de mide bulantısı olmadı 😅😅😅 kız durduk yere kendini niye strese sokuyon mide bulantısı çok mu iyi 😆😆😆
Kittymom Seherdurkenn çok normal korkmana gerek yok bünyeye göre değişen bişey bu durum her hamilelik farklıdır. Bazılarında hiç olmaz mesela bazılarında da son trimesterde başlar yani korkulacak bi durum değil içini rahat tut
umtbebe Korkma canm bende 7-8 haftalık olunca başlıyordu kimiside hamileligini rahat geçirir içini ferah tut ☺️
bulutsm Bu arada endişelenme herşey yolunda ise olacak diye birşey de yok yani Keşke kimsede olmasa hatta baya kötü birşey çünkü
gizzzy35 Seherdurkenn 3. Gebeliğim biri 15 haftalık düsük. Hiç hiçbirinde olmadı. Korkmayın 🫡 Olmaması çok daha iyi ayrıca ne güzel rahat hamilelik
Nilayy95 Seherdurkenn Ağzımda metalik bir tat hep vardı fakat, 6 . haftada net başladı 21.haftadayım hala devam ediyor.