Mmehtappp Kızlar 20. Haftaya girdik birkaç gündür ayak tabanında ağrım oluyo yataktan kalkınca ve gün içinde sizde de oluyo mu neden acaba
Nilayy95 Mmehtappp Gözle görülmeyen hafiften ödem oluyor olabilir. Karbonhidrattan biraz uzak duralım :) Birde vücut birden kilo aldığı içinde olabiliyor. Benim son aylarda çok ağrımıştı
Pink29 Mmehtappp merhaba gecmıs olsun umarım ıyısınıızndır nasıl oldunuz acaba şu an uyandım sol ayağımın altı ağrıyor üstüne basamıyorum ben de
Zeynepinci_ Mmehtappp 32 haftalığım bende de 3 haftadır var ödem oluyor özellikle sabah kalkınca ayaklar acıyor bol su iç geçer dicem de bu haftalardan sonra illaki olacak ☹️
bulutsm Hiç duymamıştım🤷♀️ Fazla yol felan yürümüş olabilir misiniz ya da ayakkabı rahatsız etmiş olabilir mi
Mmehtappp Pink29 ayaklarım belim artık nerem ağrıyo bilmiyorum 😂 son düzlüğe girmek üzereyiz sanırım 32 haftadayim