deletedmom43191 babyylve_ 😅😅 kendinde gorursun profiline gir en üstte gönderiler yazıyor ona tıkla en ilk başta gönderiler 1058 yazıyor senin 😊 yani yorumun 1058 tane var
Ben-Hurem-Sultan deletedmom43191 Ay ben olayı anlamadım ama 🙈 ne oluyo yani? Bûn uygulamayı yeni kullanıyorum da 😂
deletedmom43191 Ben-Hurem-Sultan birsey olmuyor 10 bin yorum yapınca pembe kalp unvanı veriliyor yani master mom(usta anne) oluyosun 😊
Ben-Hurem-Sultan deletedmom43191 hıı anladımmm. Siz ondan her yerde varsınız ahhahah 😂 normalde kimseye dikkat etmem unuturum. Sizi kodlamış beynim 😂😂 neyse hadi bekliyoruzzz pembiş kalbiiii 🤝
keyfimin-kahyasi-misin deletedmom43191 24 bin yorumum vardı aslında başka hesabım vardı 🥹🥹😂ilk kalp alanlardanim
hraserp staRmama canım görüntü atıyorum ilerleyen haftalarda tekrar at demiştin düşmüyor sana galiba 😟