Minik6075 evet ,ben kan pihtilasmasi icin degil gebelik zehirlenmesi geçirmiştim bir önceki hamileligimde,onun için içiyordum tekrar etmemesi için. Önemli olan güvenilir bir doktor bulmak ve dediklerini yapmak. Vitaminleri bazen bosluyorum yalan yok 😀 çünkü çok fazla hap verdi , ama gecen gun sancim cikti nst de ,karnım tas gibi oluyor, erken dogumu önlemek adına adalat yazdi, normalde yuksek tansiyon ilacıymis, güvenip içiyorum.