gokcekocyigiit Günaydın hanımlar, mutlu pazarlar, buralarda biliyorum ki gelenektir, bende yazdım, hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize ☺️
gokcekocyigiit xEndless Benim hiç eksiğim yok, 3 yaşında bir kızım var, şimdi ki tosbiğim de kız, hatta ilerleyen zamanlarda zor olur diye dolabını flan her şeyi hallettim, doğuma yakın kısmetse çanta hazırlarım o kadar ☺️
dunnobeck Benim de bugün 99 😌 Aylardır bu anı bekliyordum ve hiç gelmeyecekmiş gibi hissediyordum. Umarım kalan süremiz de huzurlu, sağlıklı geçer ✨
gokcekocyigiit dunnobeck Ayy amin gerçekten heyecanlı, en güzel anlar, benim plesanta aşağıda en başından beri, düzelmedi de, biraz o beni korkutuyor ama onun dışında şükür bu günlere gelebildik☺️
Ben-Hurem-Sultan gokcekocyigiit Ayy bende gelir miyim acabaa 😂 henüz 9 haftalığız da 🙈 2. Gebeliğim olmasına rağmen heycan var ve geçmek bilmiyor. Üstelik cinsiyet merakı daha fazla 😂😂
gokcekocyigiit Ben-Hurem-Sultan evet ya diğer gebeliklerde cinsiyet merakından da geçmek bilmiyor zaman, sağlıkla gelsinler ☺️🤲
Pinar0711 gokcekocyigiit aynıymışız)) bu gün artık 98 oldu bende. Dün 99 u görünce bi tuhaf oldum sonunda 2li rakam gördüm diye