Sat şubatın 3 ü. Emin olamasamda belirtilerime göre 15-19 si arası yumurtlama zamanıydı. Sadece 16 ı sabahı değerlendirebildik. Dünden 2 gündür bel ağrım ve gaz sancım var. Normalde olmazdı. Acaba döllenme belirtisi olabilir mii? Erken gebelik testi yapsanda çıkmaz büyük ihtimalle