Büyükşehir hastanesi Hacer hanıma gidiyorum memnunum ama bi sıkıntı var benim nazarımda 3 hastayı aynı anda çevirmeye çalıyor bence hastalarla birebir görüşmeli biri ultrason kabinin de biri içerde yanındayken beni de aldı içeri ilk defa gittim ve baya şaşırdım ben beklerden ultasondaki bayan çıktı karsımda oturan bayan girdi ultrason o çıktı ben girdim ama ben kabinden çıkarken bile odasında 2 bayan daha vardı