Musilk-1 Nur67 demekki herkezde farklı oluyor FSH yüksekligi düşüklüğü şuanda kendim anlayabiliyorum şükür sonuç böyleyken menapoz belirtileri fazla yaşıyordum ama Ağustos tan beri hiç biri yok sade adet düzensizliği
Nur67 Musilk-1 benimde fsh yüksek ama hiç menepoz belirtileri yaşamadım sadece adet düzensizliği o da ilaçla düzene girdi