Kızlar selaaam :(
Dün sabah çok kötü bir boğaz ağrısı acısı ile uyandım anladım hasta olacağımı ama önlem almaya çalıştım.
Zencefilli bal limon yedim meyve çayı demledim tarçın ile onu tükettim ama boğazımda ki acı göğsüme indi sanki. Öksürdükce ciğerlerim çok fena acıyor.
Artık haftam ilerlediği içinde inanılmaz korkuyorum doğuma hasta gitmekten.
Tavsiyeniz var mı bu süreci daha hızlı atlatabilmek için🥲🩷