Enisecik 5yildir gebelik istiyorum olmuyo mayisda tüp bebek oldum yumurta kalitesizliginden olmadı geçen haftalarda 2tup bebek için gittim amh bakıldı en son 0.97ydi son tahlilde 0.27oldu ona moralim bozulduya sürekli birşey çıkıyor bende anlamış değilim