Kızlar bu 2. Denemem di femera ve ovitrelle kullandım ilk ay 2 yumurta gelişmişti ama nasip olmadı bu ay sadece 1 yumurta vardı 19 mm 13. Günü test yaptım 0.4 çıktı bugün 15. Gün ama hala Adet olmadım pozitife dönme ihtimali var mı sizce yaa aslında umut etmezdim sonuçtan sonra ama aile hekimi ne var diyebilirim ne de yok diyebilirim dedi aklımı karıştırdı