Kızlar 7+3teyim geçen hafta devlette rahimde kist var bunun takibini yapacağız dendi. Biraz korktum ertesi gün özele gittim su kisti kendi kendine eriyip gider dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı. Kistin büyüklüğü 50*32 mm. Bilgisi olan varsa bilgilendirebilirse çok sevinirim.