Kızlar ikinci gebeliğim fakat her şeyi unuttum tekrar hatırlatın bana sırayla betayı söylüyorum 2 günde bir verdim ;
38.98 -akşam 8
97.98-akşam 5
222.14 -öğlen saat 2 de verdim . Pazartesi dr kontrolüm var dr çağırdı tekrar kana bakacak acaba görünür mü kese falan yada yolk kesesi en azından ?