Merve0401 Kızlar ben 2. Hamileligimde yani 3 buçuk yıl önce tetenoz aşısı 2 doz oldum şimdi hamileyim ama 7 ay önce elimde kesik vardı saglık ocağında 1 doz aşı oldum şimdi çağırıyorlar sizce yapmalımıyım
Esra_Elisa8 Merve0401 daha önce aşı olduğunuzu söyleyin yapmazlar ben ilk gebeligimde iğne batması dan dolayı olmuştum 1 doz tek yapmışlardı