anayimbenanaaa Kızlar selamm 34+2 deyim. Bugün 3 tür bel kısmımın kuyruk sokumuna yakın olan tarafında ani girip biraz süren sonra geçen sancı hissediyorum. Doğum sancısı bu mudur ? Sizce doğum yakın mı açıkcası endişelendim yani daha zamanı var
Ars2223 anayimbenanaaa bence herkesin ağrısı değişik oluyor bende hiç belden girmemişti normal regli ağrısı gibiydi 7 cm ye kadar ondan sonra bastırdı şiddetli bir regli ağrısı gibiydi doğum sancısını şu şekilde anlayabilirsiniz sancı girer ilk 15 dk da bir 30 saniye sürer sonra 10 dk düşer 45 saniye sürer sonra 5 dk bire düşer 1 dk sürer verdiğim süreler örnek olsun diye Kısacası sancı girme süresi düştükçe sancının şiddeti artar
crazyymom anayimbenanaaa düzenlimi degilmi onu kontrol etmelisiniz dusa girin rahatlarsaniz geçerse yalancıdır geçmez daha siddetlenip zamanı azalırsa dogumdur
Ars2223 seyma0661 herkesin acı eşiği farklı ben karnımda hafif ağrı hissediyordum ebeler falan şaşırmıştı bana niye bu kadar rahatsın diye
seyma0661 Ars2223 bende 36+6dayım da ara ara sancı giriyor bel ve kasıktan üşütmüşüm yada büyük abdeste çıkacakmışım gibi 😂 regl 2 ayda bir oluyordum onun için unutmuşum nasıl bişey olduğunu 😂
Ars2223 seyma0661 benim hep düzensiz sancılarım vardı 36 dan 38+4 e kadar 3 cm açıklıkla gezdim 30. Haftada nstye girmeye başlamıştım
anayimbenanaaa Şu an çok afedersiniz su gibi ishalim bu postu attıktan sonra böyle oldum korkuyorum açıkcası
Ars2223 anayimbenanaaa vücudunuz kendini doğuma hazırlıyor bende de olmuştu gebe okulunda ebe hatta bunun için vücudumuzda herşey o kadar sistamtik ki vücut doğum öncesi doğal lavman görevi yapıyor demişti
seyma0661 Ars2223 kaçıncı haftada doğurdunuz? Benim bebiş makat geliş duruyor neredeyse gebeliğimin başından beri. Ama doktor devlette olacağı için sezeryana alsa bile sancı, su gelmesi vs beklicek
anayimbenanaaa Ars2223 ilk doğumum değil benim 2. Olucak ama bu sancı işini hiç çözemedim çünkü ilk kızımda doğru düzgün hiç sancı hissetmedim doğum sürecinin son 10 dk sına kadar acı eşiğim yüksekmiş doktorum öyle söylemişti
anayimbenanaaa babyandmom__ bugün 3 kere oldu öyle bi düzenli değil de afedersiniz 3 gündür vajinal bölgemde çok ağrım var bugün belimde sancı şeklinde 3 kere felan ağrım oldu şimdi de ishal oldum :(
Ars2223 anayimbenanaaa bende öyle ilk doğumumdu ve çok çok kolaydı 2. Böyle olur mu diye düşünüyorum arada bende ishal bende sizin haftalarınızda olmuştum galiba yada 35-36 arasıydı 38+4 de doğurdum
babyandmom__ anayimbenanaaa İshal olduğun için de yaşıyor olabilirsin. 34. Haftamda ishal oldum. Mide bağırsak enfeksiyonu geçirdim. Her ishal sancısında doğuruyorum suyum patlıyor sandım. Bir doktora görün testlerini yaptır bence