Semra_krhn Ayguven61 yaa bnde öyle suan 22 haftalik 2 kilo almışım bundan sonra insallah çok almam istağim açıldı cunku
gezginanne_ Semra_krhn benim de o haftalarda iştahım çok açıktı,tuttum kendimi yemedim.şimdi keşke canım çekiyorken yeseymişim diyorum.iştahım bir kapandı yediğim hiçbirşey tad vermiyor ve zayıflıyorum devamlı
Semra_krhn Pinnar7 benim ilk gebeligimde baya çatlagim oldu ne yaptıysam önlem alamadm maalesef ama bakalm bu 2. Gebeligim nasıl olucak
Biranneikibebe Pinnar7 bunu şuan ben yaşıyorum karnım kaşınıyor hatta kullanmak için bir yağ almayı planlıyorum hatta bugün
GirlandBoy_Mom Semra_krhn evet canım ilk zamanlar özellikle sabahları yediğimi atıyodum bide bu son zamanda salgına yakalandım 10 kilo verdim 1 ay atlatamadım öksürükten yediğimi atıyodum ve iştahım hiç yoktu
Srnis Hafta +9 istahım cok açık doyma hissim yok sadece cok yiyince rahatsız ediyor ama yerken sorun yok yesem dünyaları yerim tutmaya çalısıyorum kendimi geceleri aç uyuyorum😅😂
Ayguven61 @"Semra_krhn bende çok almak diye dua ediyorum mide yanmasından birşey yemeye korkuyorum malesef