Kızlar 2 aylık bebeğim var .79 ile doğuma girdim ilk 15 gün içinde 72 ye indim.63 ile hamile kalmıştım. Dikkat ediyorum yediklerime son 2 haftadır vücudumda incelme var ama kilo aynı gitmiyor bir türlü kendimi çirkin hissediyorum.Çok abur cubur da yemiyorum artik .Kilo vermek için önerileriniz var mı ?3 Yasinda bi oğlum daha var onla da ilgileniyorum ama bir türlü gitmiyor kilolar …