Aldığım kilo ve bebeğin önden gitmesi sebebiyle doktor yaptırmamı tavsiye etmişti bu nedenle yaptırdım ve şeker teşhisi aldım. Şu an sürekli kontrol altındayım ve düşük doz insülin kullanıyorum. Şeker bebek ve benim için çok daha tehlikeli bu nedenle bu testi gerek görülürse yaptırmalısınız diyorum ben kesinlikle. Şeker teşhisi den sonra insülin başlamadan doktor diyetle kontrol altına almayı dememişti ve hemen bebeğin hızlı giden kilosu kontrol altına alınmış oldu. Ve bana doktor özellikle şunu söylediğinde çok etkilenmiştim. Şeker teşhisini erkenden alıp önlem aldığımız takdirde şeker bulunmayan gebe ile hemen hemen aynı durumdasınız demişti. Bence son zamanlarda aşırı bir ön yargı oluştu aşı ve testlere bunun fazlasını zararlı buluyorum. Araştırmak güzel ancak ön yargı kötü.