İyi geceler kızlar ben bı kaç günden berli sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum acaba bu normal mi yoksa bı sikintimi var çok endişeleniyorum 7 haftaligim ve geçen hafta bebisimizin kalp atışını duyduk ama bilmiyorum sanki hamile değilmişim gibi göğüs hassasiyetim geçti böyle rahmimde balonmu desem ne desem bilmiyorum ama hissediyordum varligini ama bu günlerde hissetmiyorum bilmiyorum vicudum alıştığı icinmi normal mi başına gelen varmı normal mi böyle şeyler bu arada daha iki hafta var doktor konturolume