Glzglzglz Merhaba arkadaşlar; ben 31+2 deyim, 1haftadır bacaklarımı hareket ettirdiğim an ; vajinamın tam kenarlarında acı ağrı karışımı bir his oluyor, hiç azalma olmadı , böyle bir durum yaşayan var mı yazarsa çok sevinirim
Aysuos Glzglzglz merhaba, bende 29+1 deyim 1 haftadır falan böyle oluyor doktor kontrolünde her sey normal dedi, sadece bebek baskı yaptıgı icin oluyormus. Ama yinede muayne ile serklaj uzunluğuna baktı içimiz rahat etsin diye, benim bazen tuvaletimi yaparken bile ciddi ağrım oluyor
Glzglzglz Aysuos banada herşey normal dedi, bebek başı yukarı pozizyonda olduğundan canın acıyor oalbilir dedi