38+6 haftalık hamileyim . İkinci trimester da bir tık azaldı ama ilk ve sonda çok fazla mide bulantısı yaşıyorum. Halen kahvaltıdan sonra kusuyorum. Prilam gece iki tane alıyordum doktorum sabah bir tane daha al dedi. Özetle bazen geçmeyince geçmiyor bünye meselesi. Bebeğimde herhangi bir sorun yok .