Sevdadeksiz 5+6 haftalığım 4 gündür kahverengi ve çamurumsu bir akıntı gelıyor progestan kullanıyorum doktor kahve rengi olmasında sıkıntı olmadığını söyledi bu durumu yaşayan var mı
Onurbanuu Sevdadeksiz ben kanama seklıınde yasamıstım gecmıstı hemen merak etmeyın kahverengı leke normal takıp edın ama kan olursa uzun susrerse tekrar gıdın
Bal_Surat Sevdadeksiz kahverengi leke yerleşme kanaması da olabilir canim ama sen yinede bı doktora git istersen sonuçta hamilelikte böyle her durum risk oluyor ihmal etme.
sheay Sevdadeksiz aynı durumu bende yaşıyorum bunun için doktoruma gittim progestan verdi bana da onu kullanıyorum ara ara geçip ara ara yine oluyor bazen hafif sızı eşlik ediyor yani olabiliyor heralde bu tarz şeyler bende 9 haftalığım