Kızlar ben 36. Haftandayım dün hastanede bebeğin kafası 2 hafta karın çevresi 1 hafta geride dediler ama daha önceden böyle birşey yoktu şuan birşey yapamayız dediler başına böyle birşey gelen var mı çok korkuyorum inşallah sağlıkla doğar bütün bebeklerimiz