Ben doktoruma zorla çatı muayenesi yaptırdım yapmıyordu ağrı ya da sancı olmadıkça ama bi ağrı hissetmedim normal yani hatta açılmam olmadığı için zorladı biraz o zaman ağrım oldu sonrasında hafif bi kasık ağrısı oldu geçti. 39+4 hiç açılmam yok salı günü de olmazsa sezaryen öneriyo ama ben 2 gün daha bekliycem doktor bekleme kararını bana bırakıyo