Dilek-92 kardesimin bebeginde oldu. Bebek hem iri hem normal dogum olunca omuzda catlak var dediler kolunu kipirdatmiyodu ama 10 gun sonraki muayenede rontgende de bisey cikmadi zamanla da kuvvetlendi kolu. Suan masallah kullaniyo insallah sizinkide gecici biseydir. Daha gelisme asamasinda kaslar vs. Sende kendin yavas yavas evde fizik tedavi yapabilirsin doktor tavsiyesiyle