Selam kızlar, 38 haftalığız, ilk gebeliğim ve hala bebeğim dönmedi hiç, o yüzden çatı muayenesi falan da yapılmadı çünkü normal doğum olmayabilir, ama ben çok istiyorum normal olmasını, lütfen dönmesi için fikri veya bilgisi olan varsa söylesin lütfen😓😓 Bu arada kilosu da haftasına göre çok az, 33-34 haftalık görünüyor, 2.500 kg civarı😟