Herhangi bir risk yok aslında şuan 36+2 deyim ama yalancı sancıları çok sık yaşamaya başladım , bebeğin hareketlerini sürekli kasıklarda hissediyorum ve çok sık tuvalet ihtiyacım oluyor acaba nişan gelmesi vs dışında başka belirti yaşayan varmı merak ettim