Ceriko Kızlar merhaba, Sabah test yapmıştım akşama doğru içini açınca gördüm predictor testim. Varla yok arası bir çizgi var ama sanırım idrarda fazla tuttuğum için oldu daha önce başına gelen var mı ? 13 şubatta pik görmüştüm
pandamini Ceriko ben çizgiyi görüyorum canım sadece idrardan kaynaklı netliğini anlayamıyo olabiliriz ama bence var bir de predictor de hiç kuruma çizgisi ya da yalancı pozitif duymadım
pandamini Ceriko canım bat 28 ya predictor zaten 6 gün öncesinde de %76 doğruluk diyoe ama adet gününde bile öyle aşırı tam koyulukta bir çizgi olmuyo ne yazık ki bata kadar takip edelimmm bence umutlandırmak istemem ama içimden sana karşı sanki oldu gibi his geçiyor
Ceriko pandamini ah canım benim ağzın bal yesin inşallah öyledir. Yani benimde tek motivasyonum kimyasal olan gebeliğimde regle 3 gün kala çook silik görmüştüm çatlamadan 11 gün sonraydı bugün daha çatlamanın 9.günü
Ceriko pandamini canım bugun biraz daha net silik gördüm predictorda sen icime doğdu demiştim yazayım dedim inşallah sağlıkla ilerler bir kimyasalım birde tüp bebek negatifim var 🥲🫶🏼
pandamini Ceriko hadi hayırlısı inşallah kuşum Allahım gönlüne göre versinn ve bu ay isteyen herkesle birlilte meleğine kavuş inşallah 🧡🧡
pandamini Ceriko aşkımm çok sevindim yaa dualarım seninle 🧡🧡🧡🧡 geçmişi hiç düşünip aklına getirme Rabbim tamamına erdirsin inşallah kolaylıklar güzellikler içerisinde sağlıkla kucağına al sağlıkla büyüt meleğini 💖
Ceriko pandamini kusum gerçekten allahın işi çok büyük. Daha tüp bebek sürecim negatif sonlanalı yeni 1 ay oldu. Okadar ümitsizdim ki hem ileri derece pcos hemde sperm sorunumuz vardı. Mucize böyle bir şeymiş inşallah en yakın zamanda güzel haberlerle gelirim 🥲💜🫶🏼
pandamini Ceriko inşallah canım benim veren de Rabbim Alan da Rabbim … Bak rabbim inşallah mucizeni verip yüzünü güldürecek inşallah çok güzel olacak her şey heyecanla haberlerini bekliyorum 🧡 bende de pcos var bana da dua eder misin 💖💖
Ceriko pandamini etmez miyim canım benim ederim tabi en kısa zamanda sende güzel haberlerini almak nasip olsun inşallah 🩷
Ceriko _Nazendeem canım azönce kan verdim 10 çıktı reglime 4 gün var inşallah kimyasal değildir.geçen sene bir kimyasalım oldu geçen ayda tüp bebek negatif oldu o yüzden çok korkuyorum
_Nazendeem Ceriko yok yok korkma inşallah güzel şekılde yükselir olumlu düşünün olumlu sonuçlansın inşallah çok sevındım senın adına gerçek ten 🥹😍darısı başima belirtilerın var mi
Ceriko _Nazendeem canım hiç yoktu hatta olmadı diye düşündüm ama son bir kaç gündür regli olcak gibi ağrım vardı sadece
_Nazendeem Ceriko yaaa benimde gögüslerımde ve adet belirtilerı gibi belirtilerım var inşallah vardır